Det var inte igår....

Mycket har hänt sedan jag sist skrev för 2,5 månad sedan, och jag vet inte riktigt hur jag ska summera denna tid... Andreas har i alla fall äntligen flyttat hem till oss, och vi har blivit HUSÄGARE!!!! Vi tog över huset den 1 februari, och efter det har vi hållt på och målat och fixat, bytt lite golv och tapeter. Men nu bor vi här sedan tre veckor tillbaka - UNDERBART!!!! Har några kort från kameran jag tänkte lägga ut här från den sista tiden, men sen tänkte jag göra ett helt eget inlägg med bilder på huset:-)


         
                          I januari firade vi Lotta som fyllde 50 år!

         

         

         

         
            Och idag var vi och firade farmor/gammelfarmor som fyllde 75.

          

         

                   

         

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Fin bild på er tre <3



Skrivet: 2012-03-24 Tid: 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0