Underbar dag!

Idag har jag (än så länge) inte sett en skolbok i sikte. Men snart så, skall jag börja....
Puhh, behövde verkligen en dag så här att inte tänka så mycket på skolan (gör jag ju annars 24 timmar/dygnet). Och Sarah behövde lite mammatid!

Iförmiddags åkte vi först ut i skogen jag, Sarah, mormor, morfar och Svea. Men visade sig lite krångligt att gå för Sarah just där vi var så vi åkte vidare till Slätthagen istället. Fikade och hade det så skönt i höstsolen! Kommer bli så himla fint och bra när allt blir klart däruppe och dom kan flytta dit! En finare plats vet jag knappt finns. Sarah gick runt och visade var hennes ko och häst ska stå sen :-)

På eftermiddagen gick jag och Sarah hem och hälsade på Lotta och Lotta klippte håret på Sarah. TACK! Blev så fint så:-) Sen gick vi alla fyra ned till (höjdpunkten i Sågmyra en lördag), nämligen GodisBritta:-)

              

              

              

              

              

              

              

              

              

              

              

              

Nu: En dusch och så plugg!
              

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, fint att du fick med godis-britta på bild där också, så slipper man längta hem så mycket ;) är det wilma som sitter där bredvid sarah i soffan?



Skrivet: 2011-09-24 Tid: 20:20:18

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jenny H

<3



Skrivet: 2011-09-24 Tid: 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0