Fungerar inte...

att lägga upp bilder idag heller. Har bara krånglat dom sista dagarna här på sidan att jag inte får lagt upp bilderna, men hittills har jag haft lite tur att det gått efter ett par gånger men inte idag idag laddas ingen upp.

Jaja lika bra väl kanske det för känner så lite inspiration att skriva med. Tycker det är jättekul att jag faktiskt har fått fler läsare som tittat in den senaste tiden, men kommentarerna blir bara färre och färre... TRÅKIGT! Jag ger så mycket tid genom att sitta här och skriva, därför tråkigt att inte få någon respons.
MEN TACK till er som ger er tiden att skriva en rad!           

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Johanna! brukar nästan alltid läsa dina inlägg, jag har ju den på min blogg...men jag är lite slarvig med att kommentera...ska bli lite bättre på det...lovar!!

Ni har haft en underbar sommar mestadels hittills där uppe. Hur går det för Andy, har han fått jobb i sverige än ?

Kram mia mfl i komstad



Skrivet: 2011-07-04 Tid: 21:29:45

URL: http://waldemarsikomstad.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är det bloggsidan som knasar måntro eller är det sågmyras internet som segar?! Tycker vårt internet här hos mamma och pappa lägger av lite var och varannan dag!



Skrivet: 2011-07-04 Tid: 21:29:45
Postat av: Kristin

Hej Johanna!!! Jag läser alltid din blogg, har gjort länge även om du inte vet av det. Dags att avslöja mig själv nu ;D Hoppas att allt är jättebra med dig! Kramar Kristin



Skrivet: 2011-07-04 Tid: 21:29:45

URL: http://kickiass.blogg.se/
Postat av: Pernilla

internet i sågmyra är ju jätteknasigt, varje gång jag är hem och hälsar på så lägger det av! (eller så stänger mamma och pappa av det för att jag inte ska sitta framför datorn hela tiden, lite som när jag var ung och de tog med modemet till hillersboda...)



haha, jo det där med ostpajen la jag också märke till, så nu ska vi nog börja ha det som årlig tradition ;)



vi får se om jag kan komma upp nåt mer i sommar, just nu ser det väldigt tight ut tyvärr :( men ni kan ju alltid svänga förbi här på vägen hem från skåne, sarah skulle nog gilla liseberg!

KRAAAAM!



Skrivet: 2011-07-04 Tid: 21:29:45

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: farmor Pia

Javisst är det trist med no respons. Nåja ni verkar ha det härligt i Dalarna, men nu längtar vi i Skåne efter er och vi har faktiskt lyckats att få till en syskonträff med respektive på måndagen, då hoppas jag att det blir fint väder och att vi får riktigt fint väder och kan ha det mysigt. Vi planerar även för ett besök på Ystads djurpark när ni är hemma hos oss. Åhh vi längtar. Kram farmor



Skrivet: 2011-07-04 Tid: 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0