HÄRLIGA DAGAR!!!

Vilka fantastiskt härliga, fina sommardagar vi har haft den här veckan! Vi NJUTER! (Jag som är soldyrkare i alla fall) :-) Har för första gången sen innan jag var gravid solat magen och nu har jag bränt mig riktigt ordentligt där men men, blir snart bra:-) Nu ska vi snart grilla. GOTT!!!

Imorgon så åker Andreas och Natalie igen:-( Andreas till Bergen och Nattis till sin mamma... Usch det känns verkligen jobbigt och inte vet vi när vi kommer träffas nästa gång. Tycker det är så himla jobbigt för Sarahs skull som vant sig att haft pappa och storasyster här nu. Vi har i alla fall haft otroligt fina veckor tillsammans och får minnas det tills nästa gång vi ses ♥

                  

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0