"Ensamma" igen.

Imorse åkte Andreas och Natalie. Usch känns mycket jobbigare än vad jag hade förväntat mig. Är helt plötsligt så "tomt" här. Eller vi är ju fortfarande "fullt" hus, men ja ni förstår... Hoppas att Andreas kan få till en resa hit SNART igen! När Sarah hade vaknat från middagsvilan så var det första hon frågade "var är pappa?". Hon förstår väl inte helt allting... Natalie är en helt fantastisk storasyster och Sarahs absolut störta "idol". SÅ tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra att vi inte kan träffas oftare.

Jag och mamma har suttit och kollat in lite angående studier nu på kvällen. Och vi hittade ett par böcker som jag skall ha som kurslitteratur på högskolans bibliotek så vi ska skynda oss dit imorgon bitti och låna dom, så jag slipper köpa:-) Börjar känna mig riktigt nervös (fast det är en månad kvar tills jag börjar). Jag känner mig motiverad till att börja och jag vill verkligen, men funderar ändå över hur tufft det kommer att bli att börja studera igen. Speciellt nu när jag har ett barn också... Jaja allt löser sig nog till det bästa, gäller bara att "komma in" i skolgången igen :-)

                    
                                                               ♥

                  

                  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

alltså nathalie har så jädra fint hår! jag vill också ha!



tråkigt att de åkt hem igen men ni verkar ju ha haft väldigt fina veckor ihop :)



passa på och njut sista månaden innan skolstarten nu! PUSS & KRAM!



Skrivet: 2011-07-31 Tid: 21:58:42

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jenny H

Sarah är söt som socker och håller det i sig och hon blir lika söt som Nattis får pojkarna se upp för syskonen Lindström ;-P



Skrivet: 2011-07-31 Tid: 21:58:42
Postat av: Andreas

TYST nu Jenny, inte ge dem ideer om pojkar... Det blir tidigast när de fyllt 35.:)



Skrivet: 2011-07-31 Tid: 21:58:42
Postat av: Therese

Googlade lite på socialarbetarprogrammet och hittade dej! Kanske hamnar vi i samma klass? Falun?

Mvh Therese.



Skrivet: 2011-07-31 Tid: 21:58:42

URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Vad roligt att du skrev tillbaka :) Å så helt underbart skönt att höra att jag inte är ensam om dessa rädslor och funderingar!! Vad har du gjort tidigare? Jobbat? Pluggat? Och en till fråga: Bor du fortfarande i Norge som det står i presentationen? Jag hoppas att jag pallrar mej iväg när det är dags och att jag inte struntar i detta pga att jag egentligen är skiträdd. Jag hoppas att du ha rätt, att vi fixar detta!! :)



Skrivet: 2011-07-31 Tid: 21:58:42

URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0