Halvvägs till 50!

Ja då är man närmare 50 än vad man är 0.

Jag har haft en jättefin dag idag! Morgonen började med att jag fick öppna det här paketet (som jag fick redan i helgen av Jenny och Pernilla).

                 

Och i den låg ett superfint halsband, precis Johanna stil:-) Det roliga är att jag länge velat ha ett sånt här "ring smycke" med stansad text och vad är mer passande än dalkulla - det ligger mycket i dom orden just till mig :-)

               

               
                   I postlådan idag låg det ett jättefint julkort och 2 paket till både mig
                   och Sarah från en saknad vän i Bergen - TACK JANET!!!!

                

Kunde hämta mitt lilla hjärta tidigare från förskolan än vad jag vanligen brukar kunna göra idag och det var så mysigt att tillsammans ta fram, duka, tända ljus och maschaller och bara vara vi en stund ♥

               
                     Sarahs blick här påminner så mycket om Nattis här tycker jag.
        Åh vad vi saknar storasyster! Önskar hon kunde komma hit och hälsa på oss snart!

               
      Smörgåstårta, marsipantårta, chockladkaka, lussekatter, och massa småkakor.
                              Behöver jag säga att det var FANTASTISKT GOTT!!!

              
                  
              
                  På kvällen fick jag besök av mitt livs första blombud på dörren :-)
                                                Tack älskling!  

              
                                    Helt plötsligt hade Sarah bytt om :-)


Tack till alla nära och kära som kom hit idag, och tack till alla hälsningar jag fått på facebook, sms och telefonsamtal - det värmer ♥

              

              

Trött, men glad - GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Åh vad massa gott, synd att man missade det! Önskar att vi bodde närmare varandra men är ju bättre än när ni bodde i Bergen i alla fall! Härligt att din dag blev bra, det är du värd! Håller tummarna på tentan imorgon. KRAM <3



Skrivet: 2011-12-06 Tid: 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0