Onsdag.

Sitter här med Idol på i bakgrunden, så kul att det börjat igen:-)
Andreas är på innebandyträning (han ska bara spela själv i år, inte vara tränare) och Sarah sover.
Borde nog egentligen gå och lägga mig själv snart också för jag är trött. Inte bara nu utan hela tiden. Usch sista veckan har varit riktigt jobbig, jag är så trött och sliten att det ända jag drömmer om när jag kommer hem från jobbet är att dra täcket över mig och sova. Det går ju såklart inte eftersom det ska lagas middag, plocka ihop, tvätta, lekas o.s.v. Hoppas verkligen jag snart känner mig piggare, det att det börjar bli mörkare och kallare ute hjälper ju inte på heller direkt. Träning däremot hjälper. Litegrann i alla fall. Det känns så underbart skönt efter ett pass, igår var det spinning igen:-)

På tordag nästa vecka får vi Sverigebesök och det längtar jag JÄTTE mycket till. Det är farmor och broder Eric som kommer och hälsar på tors-mån:-)

      
                               Mor och dotter mys i soffan.

       
Sent omsider så kom också sommaren hit till Bergen:-) Den senaste veckan har vi haft strålande sol, men börjar dock bli kallare och på morgonen/kvällen riktigt kallt. Men vi har haft sol och det är underbart:-) Så nu väntar väl regn resten av hösten när vi fått en så fin vecka nu...



I söndags hade jag och Sarah en underbar eftermiddag ute. Vi var nede vid vattnet, vid Skjoldbukten och på lekplaster. Lite bilder därifrån.

        

       

       

       

       

       

       
              Gick en "skogsväg" hem och det var otroligt spännande med alla
              sniglar på vägen och bäckar som rann:-)


Önskar er alla en fin kväll vidare!


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag och Eric längtar också till att komma och hälsa på. Ha en fin kväll du också.



Skrivet: 2010-09-08 Tid: 20:47:33
Postat av: Jenny H

härligt med sverigebesök! jag och pernilla tänkte få till en resa till er i oktober/november...om det passar er såklart! kraam



Skrivet: 2010-09-08 Tid: 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0