Lååång söndag...

Dagen idag har kännts så lååång. Men är ju inte så konstigt med tanke på att vi ställt tillbaka kl 1 timme ;-)
Sarah kände nog lite av det och var trött redan strax efter kl 17, men höll henne uppe till halv 8 tiden. Så imorgon har hon nog kommit "rätt" i tidsomställningen igen.

         

          

         
Igår var jag och Sarah på teater tillsammans med Elisabeth (en jag jobbar med) och hennes son Simen. Vi såg på "Folk och rövare i Kardemomme by". Det var jättekul och Sarah stortrivdes. Det var mycket sång och musik så det gjorde nog mycket och hon klappade händer och ropade glatt rätt ut! Med tanke på att den nästan varade 2 timmar (med paus) så var hon imponerande duktig på att sitta stilla. Hon satt för det mesta på egen stol, men ibland i min famn och ibland stod hon lite. Så nu ska jag se om det inte finns lite mer av sådanna här aktiviteter så vi kan gå på för det var helt topp!
Efteråt blev vi bjudna hem till Elisabeth för middag och lek - Mycket mysig dag/kväll!

         
                             I väntan på att teateren skall börja.

         
                                 Sarah njöt av föreställningen!

         
                              VÄLDIGT nöjd över att köra bil ;-)

         
                                      Lek hemma hos Elisabeth.

 

         

         

         

Idag har jag sytt en set med tröja och byxa till Sarah med tyg som Andreas hade med sig hem från Pia förra helgen. Blev nöjd, får hoppas det sitter lika bra på:-)

        
              Färgen är inte helt rättvis på bilderna ser jag. Men det är jättefint tyg
              med cerise och turkost/grönt. Långa muddar på ben och armar och
              prinsessekrona som jag har sytt på 3 st knappar i lik färg med tyget.

        

        

        




NU:
GodNatt!


Kommentarer
Postat av: Gammelmormor o gammelmorfar

Hej Johanna, Andreas och Sarah!



Vi är som mamma och Lotta, smygläsare. Förstår att du tycker det är kul att veta vilka som läser bloggen.

Vi mår bra och hoppas ni också mår bra mellan alla förkylningar och allt vad det är.

Här i Falun är det rena sommarvärmen +8 grader och det är skönt. Men det har varit en hel del minusgrader tidigare och halkan har gjort sig påmind. Ser ut på väderkartan som att ni har nederbörd alldeles för ofta men det stämmer kanske inte.

Ha det bra alla ni i Bergen.

Kramar från

Gammelmormor och gammelmorfar



Skrivet: 2010-10-31 Tid: 22:26:16
Postat av: mormor stina

Men vad snö ni har i Bergen! Fortfarande vitt på taken ser jag. Börjar längta efter snö nu för det är så mörkt.



Skrivet: 2010-10-31 Tid: 22:26:16
Postat av: mormor stina

information finns till dalkullan



Skrivet: 2010-10-31 Tid: 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0