Sista kvällen...

... här i Sågmyra för den här gången. Åh vi har haft det så bra på alla sätt och vis och jag önskar att vi kunde vara här lite längre. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge och jag hoppas att vi kommer komma hem hit igen i sommar.

Idag har jag och Sarah varit inne i Falun. Jag lämnade av Sarah hos gammelmormor och gammelmorfar, medan jag åkte för att få håret slingat. Jag fick en idé i förmidags att jag ville bli lite ljusare i håret så jag ringde till frisörcentrum som är en slags skola/utbilning som tar emot kunder till billigare pris. Så för endast 270:- fick jag håret slingat. Tyckte det blev aningens ljus, men men... Annars är jag nöjd.
Sarah hon hade det jättebra under tiden och gammelmormor och hon var ute mycket och lekte i den underbara sommarvärmen.

      
                                          Fikar :-)

      
                                Spanar ut från balkongen.

      
                        Sarah med sin älskade Svea, även kallad Ovva:-)

      
                    
      
                              Cyklar med morbror.  

      

Får ju passa på att säga: Gratulerer md dagen till alla norrmän idag:-)
God natt, nästa gång jag skriver är jag hemma i Bergen igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men, du glömde ju visa bild på håret!! ;-)



Skrivet: 2010-05-17 Tid: 22:16:45

URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: mormor stina

har du kommit hem än??? väntar på uppdatering och nu har det gått nästan en vecka...



Skrivet: 2010-05-17 Tid: 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0