Falustad.

Idag har jag, Sarah, mamma och pappa varit in till Falun. Både mamma och pappa har tagit semester den här veckan nu när vi är här så det är jättekul! Men idag skulle mamma in och ordna med nått på jobbet så då följde vi andra med och gick på stan under tiden. Sarah hade det jättekul i rulltrappan med morfar och åkte upp och ned, upp och ned medan mamma sprang in och ut i olika affärer och tittade. Var på jakt efter nya skor och tack vare en väldigt snäll pappa så blev det ett par med i påsen hem:-) TACK! Sarah fick också en ny vindtät fleecéjacka av morfar och så handlade vi strumpbyxor till Sarah och en ny sjal till mig. En riktigt lyckad dag:-) Även om Sarah prövar sig mer och mer, hon vill inte sitta i vagnen bara gå själv och inte hålla någon. Rusar både hit och dit utan kontroll och fick hon inte som hon ville la hon sig raklång ned på golvet. 

På eftermiddagen tittade farmor och Arne in och hälsade på. Stefan har också varit här och på kvällen kom också Lotta och pratade. Så kul att träffa er alla!

Här kommer bilder från dagen: 

         
       Sarah ÄLSKAR att gå i trappor. Så fort hon ser en så ska hon gå upp och ned
       och sen upprepa 1000 ggr. Riktigt duktig har hon blivit också. Här är hon 
       inne i en galleria.

        

        
                                     Här jobbar mamma.

        
                      I min nya sjal, älskar den! Från Lindex.

        
                                 Sarah i sin nya jacka.

        
                                        Tack morfar!

        
                                       Tack pappa!

        
                             Träning i trappen här hemma.

        
                     På tur med mammas gamla barnvagn.

        

        
                     På morfars gamla trehjuling från 60-talet.

        
                 Sarah och Svea. Sarah är helt vild efter henne :-)

        
          Somnat. Här har Sarah en liten barnsäng som hon kan klättra i och ur 
          själv. Första dagen gick jättebra, jag bara la henne och hon låg kvar och
          somnade sen. Men både i går och idag har jag sekunderna efter att jag 
          gått ut ur rummet hört små springade barnsteg efter mig och någon som
          ropat "mammaaaaa". Så efter åtaliga försök att få henne att ligga kvar 
          i sängen så fick hon ligga ute i soffan och somnade bums:-)
          Tror vi behåller våran spjälsäng hemma läääänge till ;-)

Vi har det så bra här, men tyvärr går dagarna allt för fort. Men vi njuter. Vi saknar och önskar att pappa Andreas var här hos oss. Mamma har massor med kort på kylskåpet på Sarah och oss och då menar jag massor! Så där brukar Sarah stå och peka på bilder på pappa och säga pappa. VI SAKNAR DIG!

Här är en bild av mig och broder Eric från en midsommar då vi var små. Har tagit kort på ett kort, därav kvaliteten.

      
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0