Söndag.

Då har ytterliggare en helg och en vecka bara rusat förbi. Har inte gjort något så väldigt spännande utan varit lugnt och stilla som vanligt.. Varit ute och lekt och gått promenader och sytt lite såklart:-)
Denna joggingdress har jag hållit på med i helgen. Blev till slut ganska så nöjd, men slet väldigt ett tag.

         

         
                              Sarah - ALLTID på språng :-)

Så har det blivit ytterliggare en fleece klänning. De är ju så enkla och roliga att sy:-)

          
                                           Fram.

         
                                                 Bak.

         

         
         Är så svårt att ta bilder på sarah för tiden. Hon står/sitter ju aldrig still ;-)

         
                  Sarah med sin älskade docka. Hon matar, lägegr den, sätter på blöja
                  och pussar på den hela tiden:-)


Känns som om den här bloggen mest kommit och handla om vad jag syr. Men tyvärr händer det inte så väldigt mycket mer spännande. Det är jobb, komma hem, laga middag, sova och så fortsätter det mest så. Känner mig mer som om jag vore 44 år och inte den 24 åring jag ju faktiskt är.
Jag saknar mamma och pappa. Och Eric och Victor. Jag saknar Sågmyra, var ju över 1 år sedan jag sist var hemma:-( Jag saknar att vi inte bara kan ta turen så Sarah kan hälsa på farmor eller mormor en eftermiddag, så som jag själv hade turen att ha det när jag var liten. Jag hade det otroligt bra.
Nej idag är inte min bästa dag, känner mig lite "tom" och ledsen.
MEN jag har ju massa att längta till också. På fredag kommer Jenny hit och hälsar på och stannar till onsdagen. Sedan kommer Pia hit helgen efter det. Och sedan kommer Natalie hit över påsk. Åh vad jag längtar till er allihopa, ska bli såå kul med besök av er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gillade verkligen joggilgdressen. Har du använt dig av nåt mönster, eller har du knåpat ihop själv den här gången också? ;-)



Skrivet: 2010-03-07 Tid: 20:53:59

URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: mormor stina

Sågmyra längtar också efter er...



Skrivet: 2010-03-07 Tid: 20:53:59
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Härligt att få höra rösten på dig. Jag har inte hunnit titta efter om jag har några tygbitar. Du är så duktig att sy. Kram.



Skrivet: 2010-03-07 Tid: 20:53:59
Postat av: Jenny H

jag stannar till tisdag, inte onsdag =) SES I ÖVERMORGON!



Skrivet: 2010-03-07 Tid: 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0