Fantastisk helg!

Igår var det bröllop. En helt underbart fin dag hade vi.
Vigseln var i Skjold kyrka kl. 14. Både brudgum och brud såg helt fantastiska ut! Lättrörd som jag är så sprängde tårarna fram direkt när Birte kom in kyrkogången till musiken. Brudklänningen var bara helt WOW! Precis som man tänker sig en brudklänning skall vara. Tyvärr var vi så stressade när vi skulle iväg till kyrkan att vi glömde kameran då, men fick en god del bilder på kvällen senare:-)
Vi var sedan bjudna till kaffe/tårta och bröllopsfest kl 20, så då åkte vi hem ett par timmar och åt god mat tillsammans med Mattias, Johanna och Sarah. Själva bröllopsmiddagen var det bara den närmsta släkten som var på och så kom vännerna sedan till kaffe och fest.
Vet inte hur jag skall beskriva denna dag/kväll med ord. Magisk... Fantastisk...
Jag och Andreas dansade och hade det så trevligt hela kvällen lång :-)

     
                                               Vi <3
       Andreas är superstilig i kostym och jag kände mig också jättefin i ny
       klänning och Johanna som hade satt upp håret så fint på mig, tack!

      

      
                            Brudparet dansar bröllopsvalsen.

      

      

      

Sarah hon var hemma och hade det mysigt med farbror Mattias och Johanna. Dom gick på promenad i skogen och lekte på lekplatsen och myste:-)
De tog henne dessutom imorse så jag och Andreas fick sova lite längre. Det var jätteskönt, med tanke på att vi inte var hemma förren kl 3 i natt:-)

Idag har vi varit på tur till Ulriken. Ulriken är ett av fjellen här i bergen och till trots att vi bott här i många år nu så har vi faktiskt aldrig varit upp där, utan det har blivit att vi dratt till flöyen istället. Men idag bestämde vi oss för att vi ville ta turen och åka upp i linbanan till Ulriken. Och det kan jag säga att vi gjorde rätt i:-) Helt FANTASTISK utsikt och jättefina små stigar att vandra där uppe. Kan inte fatta att vi aldrig varit dit tidigare???? Men det blir fler gånger kan jag lova, utsikten var helt underbar!

     

     

     

     

     

     

Så vi har haft en kanonhelg här. Hoppas ni alla också har haft det fint!
Mattias är jätteduktig på att fotografera och det är han som har tagit de flesta av bilderna. Finns en mängd mer bilder att gå igenom på Sarah som jag tänkte dela med mig utav här, men det får bli imorgon. Då hár ni något att se fram emot med ;-)
Nu är det läggdags, börjar kl. 7.15 imorgon. 

GodNattKram!

      


Kommentarer
Postat av: mormor stina

Vad fint allt är, både människor och natur. Den banan vill jag också åka när jag kommer dit nästa gång.



Skrivet: 2010-06-27 Tid: 22:24:13
Postat av: farmor Pia

Du och Andreas är ju lika fina som brudparet tycker jag. Håller med Stina, vi vill också dit när vi kommer till Bergen. Älskar fotona med Sarah ensam i fjället.



Skrivet: 2010-06-27 Tid: 22:24:13
Postat av: Jenny H

klänningen du hade är verkligen jättefin! nu ska jag ta en löptur i sågmyra sen åka in till stan. Jag och simon har semester och hand föräldrar är utomlands så vi har deras lägenhet i stan och bil hela veckan, härligt! puss o kram



Skrivet: 2010-06-27 Tid: 22:24:13
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag håller med mamma och Pia. Ni är jättefina. Vilken utsikt, jag hoppas att jag kan komma dit också en gång.



Skrivet: 2010-06-27 Tid: 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0