Söndag.

Stearinljusen är tända och jag ska snart gå och blanda till en dill dipp och så ska vi se på den sista av filmerna med Johan Falk. Vad fort den här helgen har gått, men det gör den ju alltid. Vad har ni haft för er?
Vi har inte gjort något så där väldigt speciellt. Jo, jag var en tur ned till stan ensam igår, första gången på jag vet inte när. Jätteskönt att bara kunna strosa runt i egen fart och se på allt man vill utan en gnällig karl eller unge som bara vill ut ;-) Men slutade som vanligt med att jag styrde kosan på allt som var i "Sarah" väg och det blev lite shopping till henne :-)
Allt detta fick jag på rean för under 200 lappen, det känns bra:-)
Sedan passade jag även på att hämta vagnen som varit på service. Det såg ut som om allt var fixat, men dom sa att ytterliggare en del var beställd men skulle inte komma förren om 3 veckor. Tackar och tar gladeligen emot när dom fixar allt helt gratis. Dom hade till och med satt dit ett nytt fotstöd som sedan länge var sönder. Ibland är det bra att vagnen går lite sönder under flygtransport.

       
        Söt turkosrandig cardigan och vit polo. Polo är verkligen det mest
        användbara plagg som finns tycker jag. Perfekt nu när det är kyligt och
        jättebra att ha under allt! Klänning, tröjor, ja...

      
                                Grå, söt tunika med huva.

      
              Två tights, 24;-/st Dom rosa med prinsessor var jättesöta,
              visar en närbild här under.

     

Idag fick jag sovmorgon. Vet inte när det hände sist, men skönt det var det. Tvättade och städade lite på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ute och lekte i snön och efter det gick vi in till Amalie och lekte där en stund. En lugn och skön dag, precis som söndagar skall vara med andra ord ;-)

Imorgon är det full fart igen med jobb och allt det innebär. På tisdag ska jag och Monica åka ut till Åsane och köpa tyger på stoff och stil och det blir en tur till ikea också, det längtar jag till.

      
        Sarah börjar bli riktig långhårig och har flera gånger tänkt försöka 
        klippa henne litegrann, bara för att det ska växa bättre och få lite mer jämt.
        MEN det är ju helt OMÖJLIGT med en unge som absolut inte vill bli klippen. 
        Fick klippt luggen i alla fall sen var det absolut stopp. Jaja, vi får prova igen.

     

Kommentarer
Postat av: Jenny H

åh ikea, skoj! jag och simon har redan hunnit med 2 vändor på ikea i uppsala på 2 veckor som uppsala-bor =) igår var vi på bio och idag har jag jobbat. kram på er <3



Skrivet: 2010-01-17 Tid: 21:03:23
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vi har äntligen litet mildare väder så Arne och jag har gått en runda, det var flera månader sen. Annars inget särskilt tittat förstås på svenska framgångar i skidskytte och sprint. Ha det.



Skrivet: 2010-01-17 Tid: 21:03:23
Postat av: farmor Pia

Så skönt att ni haft en lugn helg, utan sjukdomar och annat skräp. Vår helg finns på bloggen. Mest varit ute och gått mm. Natalie har varit här denna helg, så då är det lite fest hela tiden.



Skrivet: 2010-01-17 Tid: 21:03:23
Postat av: bestefar

Jaha då är det jag skriver en kommentar så jag inta blir stoppad på bloggen!!! Den ungen behöver inte oroas att hon inte har några kläder att ha på sig!! saknar kram



Skrivet: 2010-01-17 Tid: 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0