Idag är det...

... både allahjärtansdag och här i Norge har vi även morsdag idag. Så vad var en bättre present en mamma kunde få än att få en ordentlig sovmorgon, att bara få ligga och dra sig i sängen. Det var underbart. 

            
                                           TILL MAMMA!
Tidigare i veckan gjorde vi morsdagkort i barnehagen, jag passade på att göra ett även till mamma:-)

          
                                 Fin dikt till alla mammor!

          

Igår var jag ut:-) Vet inte sist jag var det, men jag hade en kanon kväll. Agnesa som jag jobbar med har fyllt år och vi var ett gäng som först åt och sedan gick vi vidare ut för att dansa. Så tusen tack för en jättekul kväll!

På eftermiddagen/kvällen idag har vi haft mysigt besök av Chrille, Camilla och Philip.
Vi åt god tacos och till efterrätt hade jag bakat semlor. GOTT, men är otroligt mätt just nu:-)
Helt plötsligt nu på kvällen blev Sarah dock jätteslapp och varm. Vi provade tempen och ja, hon har feber igen:-( 39 grader. Så hon måste vara hemma imorgon, vem av oss som må bli hemma med henne får vi se.
Herregud, tar detta aldrig slut?? Kan vi inte få vara friska?

         

         
                                   Smörgåsrån är smaskens!

         
                                        Efterrätt: Semlor!

         
                                                  Philip.

         
                 Såhär kan det gå när pappa Andreas är med och leker ;-)

        
                                    Febrig tjej i pappas famn.

        
                           Vår lilla utklädningsgalna tjej igår :-)

   

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

En stor kram till er alla tre på Alla Hjärtans Dag.

Hoppas febern snabbt går över. Idag har vi haft ett strålande vinterväder med sol och vindstilla.



Skrivet: 2010-02-14 Tid: 20:09:22
Postat av: mamma

tack vännen min - älskar dig med



Skrivet: 2010-02-14 Tid: 20:09:22
Postat av: Jenny H

haha så söt i mammas partyskor! krya på er! kram <3



Skrivet: 2010-02-14 Tid: 20:09:22
Postat av: Pernilla

grattis på mors dag i efterskott då :) fast du inte är min mamma, men du är en av de bästa mammor jag känner så du är värd ett grattis!



har du testat dragonkycklingen ännu? gör det annars! tror du skulle gilla den asmycket, tänkte faktiskt på dig, jen och des när jag åt den för den smakade lite bearnaisesås, haha! potatisen har jag skalat, delat på mitten, kokat i ca 10 minuter och sen haft i ugnen på 225 grader i ungefär 20 minuter. det blir hur gott som helst! :)



hoppas lilla sjuklingen mår bättre, krya på er!



Skrivet: 2010-02-14 Tid: 20:09:22

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jenny H

jag rekomenderar pernillas dragonkyckling, mycket god!!!



Skrivet: 2010-02-14 Tid: 20:09:22
Postat av: Emma

Tack för att du sa till. Nu ska det funka att kommentera :-)



Skrivet: 2010-02-14 Tid: 20:09:22

URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0