Framme!

Då var vi äntligen framme i Sverige och Sågmyra, efter att ha varit på resande fot i nästan 10 timmar!
Skönt! Sarah har varit jätteduktig med tanke på att hon suttit stilla så länge på både flyg och tåg.
Hon blev helt överlycklig över att se mormor som hämtade oss vid tåget och sen när vi kom hem hit så var hon helt i "hundra" - härligt att se!

Nu har jag och mamma öppnat en varsin julmust - åh så underbart gott!!!

Sarah la sig sent, men nu ligger hon och sover och jag ska snart göra henne sällskap för jag känner mig så otroligt sliten!

            
                       Här sitter vi i Bergen och väntar på att flyget ska gå.

             
                                                    På tåget.

            

            
                                   Sarah hittade snabbt en favoritstol:-)

             
              Vi har kommit till ett av de mest "juliga" huset jag har set. Skojar inte om
              mamma säkert har 150 st tomtar runt här om och massa ljus och pynt.
              Sarah gillar ;-)



GodnattKram!
            

Kommentarer
Postat av: Älskling/Pappa

Inte snart dags att skicka hem henne hit igen? Saknar lilla trollet redan, blir en tung vecka detta. Tack och lov för Skype.

Vi hörs imorgon igen.:)



Skrivet: 2010-12-27 Tid: 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0