Äntligen fredag!

Eller snarare lördag är det väl snart. Andreas är på julbord med sitt jobb, Sarah sover och det borde jag också ha gjort för längesen...

Ett helt år äldre har jag blivit också sen sist jag skrev ;-) Tack till er alla som på ett eller annat sätt har skickat gratulationer! Andreas gav mig något som jag har tänkt läänge att jag skulle vilja pröva. Nämligen en hår extencion - äntligen skall jag få pröva hur livet med långt hår är! Har ju aldrig haft längre än lite nedanför axeln, så jag gleder mig! Skall göra det i Sverige när jag kommer hem och hälsar på.

Har varit en rätt jobbig "jobbvecka" och det är så skönt att det äntligen är helg nu! Andreas har lånat en bil i helgen så jag och Sarah körde han tidigare ikväll iväg på julbord innan vi körde till affären och handlade oss godis som vi mumsade i oss medan vi dansade till idol. (Sarahs favortitprogram). När jag frågade henne om vi skulle se idol idag så svarade hon (skrikande): JAAAAA, och dansa också mamma ;-) Haha, sötunge. Så när vi sedan skulle se på idol så satt jag i soffan och hon stod på golvet och sa: "Nää mamma, ikkje sitt mamma! Tom, tom, dansa samman!" Det betyder för dom som inte förstår Sarah språket: "Nej, mamma! Kom, kom, vi ska dansa tillsammans!

Imorgon tänkte jag åka iväg och handla lite små julklappar, vi ska ju fira redan nästa helg med Andreas familj som kommer. Så perfekt att vi fått låna bil i helgen så vi kan ta oss lite runt omkring. Senare på kvällen så skall jag iväg och ha julbord med mitt jobb nede i stan. 


        

        

        
                                                Idolmys. 
                  Sarah älskar att klä av sig alla kläderna just nu och så
                  ropar hon: Nakenfiiis och springer skrattande runt i huset:-)

       
Nu: Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny H

världens sötaste nakenfis <3



Skrivet: 2010-12-10 Tid: 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0