Tisdag.

Just nu väntar jag på att mamma, Lotta och Stefan ska komma:-) Skulle egentligen landa nu, men flyget var försenat. Så jag får roa mig med att skriva ett litet inlägg här under tiden:-)

Sarah har växt mycket över sommaren och blivit lång. Man märker ju inte det när man ser henne hela tiden, men märker det på kläderna. Så jag fick så otroligt lust att sy lite nytt till henne. Detta är resultatet av söndagen och måndagen jobb:-)

        

        

        
          Grön tröja och byxa med svarta extre långa muddar i arm och ben.
          Blev väldigt nöjd med detta faktiskt och det var superfint på med:-)
          Ser kanske konstigt ut med så långa muddar, men som sagt superfint på!

        
                                      Byxor i favorittyget:-)

        
                Vit tröja med en prinesskrone appl. Matchar byxorna.

        
 
        
                                         Byxor i jeanstyg.

        
               Modell på tunika numera känd:-) Men har utvecklat den lite och
               blev väldigt nöjd:-)


Förövgrigt så glädjer jag och Andreas oss till imorgon kväll då blir det konsert - IRON MAIDEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: janne

gud så flink du er. jeg blir helt grønn av misunnelse når jeg ser alle de fine klærene til sara. må få kommet i gang selv å sy noe til mine gutter.....

stå på !!!!



Skrivet: 2010-08-10 Tid: 21:29:08

URL: http://janneshobbyrom.blogg.no
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Hoppas flyget inte dröjde allt för länge. Du är väldigt duktig att sy åt Sarah, allt blev så fint.



Skrivet: 2010-08-10 Tid: 21:29:08
Postat av: farmor Pia

Så fräcka kläder, vill gärna se Sarah i dom också;). Jag är just nu i Norge också "bara" 23 mil norr om er. Men har många och långa arbetspass så det blir inget Bergen besök denna gång. Uppdaterat min blogg härifrån. Ha en trevlig kväll imorgon.



Skrivet: 2010-08-10 Tid: 21:29:08
Postat av: Jenny H

hälsa stina, lotta och stefan! ha så skoj på konserten! på lördag åker jag till kroatien! kraam



Skrivet: 2010-08-10 Tid: 21:29:08
Postat av: mia

Det måste vara kul att kunna sy så fina kläder!! Sarah blir supersöt! Speciellt i den fina tunikan med hjärtanen tror jag!



kram fråm Mia och resten i komstad



Skrivet: 2010-08-10 Tid: 21:29:08

URL: http://waldemarsikomstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0