Skitdag...

Solen strålar så fint och det känns verkligen som om detta skulle kunna blivit en riktig kanondag....

MEN:

När man är sliten och trött blir man inte mer pigg av att bli väckt kl 6 av en Sarah som tycker det är HÖG tid att gå upp. Inte bryr hon sig om att det finns dagar som heter lördag och söndag inte ;-)

Håret ser ut som skit. Det är sååå slitet och risigt att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.

Funderar på vilka skor jag ska välja i detta underbart varma sköna vårvädret som är idag: 1: mina gummistövlar. 2. Mina vinterstövlar. 3. Mina fjäll/skogs kängor. Hmmmm svårt val...

Skulle dessutom behöva en hel ny garderob eftersom jag ser ut som en stor elefant i allt jag tar på mig. Det är bara att INSE att jag kommer aldrig bli "smal" igen.....

Nej drar nog bara täcket över huvudet igen och önskar på en ny bättre dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny H

Om jag bott närmare skulle jag tagit Sarah över helgen så att du fick sova! Jag kan göra ett kostprogram åt dig med recept och hela kittet som gör att du går ner i vikt om du vill, men jag tycker ju att du är finast i världen ändå! <3



Skrivet: 2010-04-10 Tid: 08:41:50
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag håller med Jenny. För oss är du finast i alla fall.Tänk också på hur duktig du är att sy. Du får sova ut när du kommer hem och hälsar på. Kram.



Skrivet: 2010-04-10 Tid: 08:41:50
Postat av: Pia

Förstår att det inte är så roligt att bli väckt tidigt alla mornar - du får väl sparka på Andreas så han går upp först i stället och låter dig sova lite. Våren är ibland en tuff tid - men försök ändå njuta av den, gå ut och sätt dig och lyssna på fåglar och Sarahs pladder och le mot solen, vårblommor..du är bäst! Kram Pia



Skrivet: 2010-04-10 Tid: 08:41:50
Postat av: Hanne

Opp med hodet Johanna! Det tar litt tid å få av seg det siste lille! Men tenk så deilig med vår i Bergen :) Håper vi får mulighet til å treffes i sommer :)

Klem fra oss



Skrivet: 2010-04-10 Tid: 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0