Tisdag.

I dag är det tisdag och jag och Sarah är tillbaka i vardagen och tillbaka i barnehagen efter att varit hemma så länge. Igår när vi kom till barnehagen och Sarah kom på var hon var så tjöt hon av gädje och skratt, och när hon fick syn på en av de vuxna på hennes avdelning så sträckte hon armarna och skrek också av glädje :-) Och jag som nästan var lite orolig att hon varit borta från barnehagen så länge att det kanske kunde bli "problem" och jobbigt att komma tillbaka. Men tji fick jag, ungen stortrivs ju och det är toppen! Fick jättemycket beröm idag av Sarah att hon alltid är så glad hela dagarna och är så "lätt" att ha att göra med, det värmde mitt mammahjärta. Idag hade dessutom 2 killar turats om att försöka pussa Sarah på munnen, men det gillade hon visst inte så mycket. Det klappar mamma händerna för, inga pojkvänner än på minst 20 år Sarah :-D

      

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad skönt att hon trivs så bra. Kolla din mail.



Skrivet: 2009-09-22 Tid: 21:47:02
Postat av: Farmor Pia

Härligt att hon trivs, och det där med killarna är helt rätt Johanna.



Skrivet: 2009-09-22 Tid: 21:47:02
Postat av: Jenny H

inga killar på 20 år...jaja vi får väl se om hon brås på mamma eller inte ;-P



Skrivet: 2009-09-22 Tid: 21:47:02
Postat av: Nina

men åå vilket härligt hår :D så sött!



Skrivet: 2009-09-22 Tid: 21:47:02

URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0