Svininfluensa??

Kan börja med att säga att jag mår inte bra. Sjuk är ett passade ord. Började i förrgår kväll med hals och öron ont igen, hosta och närsan bara rinner. Igår pinade jag mig igenom en hel dag ute på friluftskurs, och idag har jag varit på jobb. Skulle nog inte ha gjort något av delarna.

Fick en telefon nyss från min chef i barnehagen. En kollega på min avdelning har fått svininfluensan och eftersom att han visste att jag inte heller var helt frisk och har liknande symptom så har han beordrat mig att vara hemma i morgon och ta mig till en doktor för att ta blodpröver även jag. Helst ville han att jag skulle ta mig en tur till legevakten redan ikväll, men eftersom Andreas inte är hemma så får det vackert vänta till imorgon. Usch hoppas verkligen inte jag har fått detsamma, utan att det bara är vanlig influensa. Men i och med att hon har fått det är det ju inte helt osannolikt att jag har fått detsamma. Men jag hoppas verkligen inte på det! Sarah har varit hemma i tisdags och igår men var i barnehagen idag. Hon är inte frisk hon heller och även hon är beordrad att vara hemma imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jenny H

STOR KRYA-PÅ-DIG-KRAM FRÅN MIG! <3



Skrivet: 2009-09-10 Tid: 20:42:03
Postat av: Hanne

Uff! Har vært sjuke vi også. Johnny var til og med å tok prøver på legesenteret før åpningstiden i frykt for svinesjuken! men har ikke hørt noe fra dem igjen så regner med att d ikke var svinefluen... God bedring til dere! Klem fra Sandvika :)



Skrivet: 2009-09-10 Tid: 20:42:03
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Håller tummarna för er att det inte är svininfluensa



Skrivet: 2009-09-10 Tid: 20:42:03
Postat av: farmor Pia

Usch!! Vi håller alla tummarna vi också på att det inte är svininfluensan. Kram



Skrivet: 2009-09-10 Tid: 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0