Stadstur.

Idag tog jag och Sarah bussen in till sentrum. Inget speciellt mål hade vi förutom att bara få komma ut och se lite folk efter att varit inne så länge. Var galet mycket folk på stan, men det gjorde ingenting (förutom att det var trångt med vagn och att hissen tog 200 år varje gång.) Sarah hade fullt upp med att se på allt omkring henne och försökte grabba tag i allt hon kunde nå från sin plats i vagnen. Vi hittade i alla fall dessa fina skorna till Sarah.
        
Det är ju helt galet att skor ska få lov att kosta så mycket som de gör till så små barn. 500-700 ;- låg alla vinterskor på, det är sjukt. Men lite tur hade vi i alla fall, för på ett av köpcentrumena var det 20% på allt i alla butiker (=kaos överallt), och där passade vi på att köpa dessa skorna. Lila jättefina skor som passar helt perfekt till jackan hon har nu, men jag insåg när vi kom hem att de kommer inte passa ihop med vinterdressen som går i brunt, vitt och rött. Jaja, det är väl vad man får kalla dagens I-lands problem, eller? :-D

När vi kom hem så gick vi alla tre ut och upp på lekplatsen. Sarah älskar verkligen det, och så här glad blev hon när Amalie kom!

      

                              
                 Sarah och mamma.                   Sarah och pappa.

        

       
                           Jag önskar er alla en godnatt!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Vad skönt för Sarah att hon har en bästis så nära. Kommer att bli helt perfekt framöver, för du kommer väl ihåg vad viktig Jenny och David var (och är) för dig? Såg att de båda kommenterade gårdagens inlägg och det måste väl kännas fint att de bryr sig. Sådan vänskap bygger man upp i barndomsåren...



Skrivet: 2009-09-20 Tid: 00:16:51
Postat av: stefan

Hej Johanna jag vill att Nathalie och sarah och du

kommer hit



från Stefan



Skrivet: 2009-09-20 Tid: 00:16:51
Postat av: Johanna

Mamma: Ja det är verkligen jättebra för Sarah. Ja, jag såg det att ni båda hade skrivit. Jättekul att ni vill följa med hur det går med oss här borta. Och det är som mamma säger vad vore hela barndommen utan er?? Nej inget. Så tack för att jag har så fina vänner som ni.



Stefan: Hej på dig kusin! Ja, jag skulle också vilja komma och hälsa på. Du får säga till mamma att du och hon får komma hit och hälsa på istället.





Skrivet: 2009-09-20 Tid: 00:16:51

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Härliga bilder på er. Det jag sa i mailet passar nog en annan gång



Skrivet: 2009-09-20 Tid: 00:16:51
Postat av: Jenny H

<3



Skrivet: 2009-09-20 Tid: 00:16:51
Postat av: farmor Pia o Bengan

Hej! Härliga bilder på er alla. Ser ut som om ni har fint väder i Bergen. Skönt att ni kryat på er. Ha det bra kram



Skrivet: 2009-09-20 Tid: 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0