PUHHH!

ÄNTLIGEN, sover Sarah!
Gick och la henne i 8 tiden efter att vi suttit och gosat i soffan och hon höll på att somna. La henne och stoppade om henne och gick ut. Då började det, och tröttheten som nyss hade innfunnit sig var som bortblåst. Så nu kvart i 10 somnade hon äntligen. Hon stod upp och pratad och pratade och pratade försökte in emellan sätta mig ned och stryka på henne (då brukar hon kunna somna), provade gå ut igen men då blev det bara skrik. Ja, allt. Hon ville bara leka och prata. Och vi som ska tiiidigt upp imorgon eftersom jag har tidig vakt i barnehagen. Jaja så är det.

Helgen har bara flugit förbi tycker jag och nu är också måndagen redan slut. Bra för då är det inte så lång tid till fredag och då kommer MAMMA hit! Det längtar vi till allihopa. I helgen har vi inte haft så mycket för oss, varit ute och lekt (regnet hara bara vräkt ner mest hela tiden, men det tycker inte Sarah spelar någon som helst roll) och så har jag målat alla lister, fönster och dörren i Sarahs rum. Så nu närmar det sig men är en del kvar ändå. Tänkte ju att jag skulle försöka måla i hallen ikväll, men tji fick jag med en Sarah som vägrade sova.

     
         Sarah äter inte alls bra för tiden, men yogurt gick bra om hon fick 
         göra det SJÄLV!

     

    

   

    


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad ni är fina mina två flickor



Skrivet: 2009-09-28 Tid: 21:59:55
Postat av: mormor stina

Nu är det tisdag och snart är det fredag!



Skrivet: 2009-09-28 Tid: 21:59:55
Postat av: Jenny H

vad avundsjuk jag blir på stina som får åka och hälsa på er! Fina bilder!



Skrivet: 2009-09-28 Tid: 21:59:55
Postat av: Ingrid Anne

Så fine dere er:-) Gleder meg til å besøke dere - tenk det er bare en måned til!



Skrivet: 2009-09-28 Tid: 21:59:55
Postat av: Pernilla

har hon redan kommit i trotsåldern? ;) haha, men då vet du vad du har att pyssla med de närmsta 17 åren iaf. det känns väl bra? du får gärna skicka hit lite regn så jag får mina läxor gjorda, det går inte alls bra att göra dem när solen skiner som den gör! puss å kram!



Skrivet: 2009-09-28 Tid: 21:59:55

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Trine Lise

Åå.. Så stor hun har blitt :)

Nydelig liten prinsesse du har !



Skrivet: 2009-09-28 Tid: 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0