ÄNTLIGEN!

Så tog Sarah sina första steg!!!! :-)

Vi satt på golvet och lekte på eftermiddagen. Sarah stod och höll i soffkanten och helt plötsligt så stapplar hon helt på egen hand bort till sin stol som stod vid sidan av. 3 små korta men ack så efterlängtade steg:-)
Jag blev helt i extas och klappade och tjoade så var väl inte så konstigt att hon inte ville göra om det sen. Men men nu har hon gjort det en gång så nu törs hon kanske igen!

Ps: Tack så jättemycket för alla hälsningar! Tycker det är jätteroligt att ni skriver, vi blir jätteglada alla 3!


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Snart springer hon så ni får fullt sjå att hinna med



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 20:25:29
Postat av: farmor Pia o Bengan

Ohh så roligt!!!Kul med lite ljusglimtar i allt elände med influensa och allt. Har ni fått konstaterat om det är svininfluensa? Om du vill läsa om vår resa i USA så finns vi på www.resdagboken.se sök resenär: tryde Kram från oss här borta



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 20:25:29
Postat av: Johanna

Ja detta har vi längtat LÄNGE efter :-)



Ja, det är svineinfluensan vi har. Andreas har än så länge klarat sig så det är ju bra.



Jag ska gå in och se där igen, jag och Andreas tittade på resdagboken häromdagen. Ni ser ut att ha det jättefint!



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 20:25:29

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Jenny H

shit vad roligt!!! puss på henne från mig



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 20:25:29
Postat av: mormor stina

Låter som en fin dag i dag - framförallt för Sarah, men även för er. Slog nyss en signal men ingen svarade. Jag hör av mig igen i morgon kväll.



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0