Torsdag.

Vi är riktigt trötta här i huset om dagarna. Sarah har fått för sig att vilja vara vaken om nätterna. I förrgår vaknade hon vid kvart i tre på natten och var klarvaken. Pigg och glad låg hon och pratade och pratade inne i sitt rum, i en timme gick jag in och försökte lägga henne men inte ville hon det hon blev ju superglad när mamma kom in och ville leka. Det ville inte mamma. Så vid 4 plockade jag in henne i vår säng, men hon gjorde sig inte lugn där heller utan höll på och "lekte". vid 5 somnade hon äntligen, men själv så skulle jag upp vid halv 6 så det blev inge mer soving för min del. Igår natt var en bra natt. Men inatt var det igång igen vid 2 tiden ända till efter 4 någon gång (eller egentligen ända fram till vi gick upp). Hoppas inte detta fortsätter både jag och Andraes känner oss som zombies. Men hur ska man få en 15 månaders tjej att förstå att man ska sova och inte leka om natten. Så i natt hoppas vi på en bättre natt, ska dessutom komma hit en som ska titta på våra fönster kl 07.00 imorgon bitti! Kunde ju har varit lite senare, men men...

  
                                 Dagens Sarah.

  
                Sarah ääälskar att stå i badrummet och plaska i vettenkranen
                 och "borsta" tänderna :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny H

jag saknar er så otroligt mycket! hoppas ni kommer till sverige snart! puss <3



Skrivet: 2009-10-15 Tid: 22:01:42
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad stor Sarah blivit. Hon springer väl snart runt överallt. Tänk vad glad hon skall bli när storasyster kommer.



Skrivet: 2009-10-15 Tid: 22:01:42
Postat av: Anonym

Ja, jag hoppas att de tittar på fönstren för de ser bedrövliga ut. Hör att Sarah saknar sin rumskompis... och att ni nu får springa på nätterna. Kanske dags att flytta in henne till er igen ett tag? Drygt? Ja, men inte på kort sikt om ni vill sova någorlunda. Jag vet ju att hon inte sover för mycket på dagarna och hostmedicinen har ni väl slutat med? Den kunde ju ge lite överaktivitet. Undrar hur ni mår också? Är hostan bättre? Hoppas ni får en lugn och skön helg. Hör av mig.



Skrivet: 2009-10-15 Tid: 22:01:42
Postat av: mormor stina

Ja nu är det lördag kväll och jag har hört av mig, men ingen svarar... Provar igen i morgon, då jag vet att du har problem med din telefon



Skrivet: 2009-10-15 Tid: 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0