Nu är Natalie här:-)

Äntligen har Natalie kommit hit. Kom nu på kvällen och ska stanna till på söndag. Allt för kort tid egentligen, men vi är otroligt glada för den tid vi får. Sarah som var jättetrött efter ha sovit dåligt i barnehagen idag sken upp som ett ljus när Andraes och Natalie kom hem. Under hela middagen satt hon bara helt stum och bara tittade på storasyster. Sen har det lekts och busats här under kvällen och vi har ätit god kladdkaka med grädde. Mums!

      

Tänkte ju eventuellt gå på jobb imorgon i och med att vi har planleggingsdag. Men jag känner att kroppen inte tacklar det. Har varit feberfri idag. Men fortfarande ont i hals/huvud och allmänt sliten i hela kroppen. Har dessutom en väldigt hemsk hosta som jag inte tror skulle uppskattas på föreläsningen. Så jag gör nog klokt i att bli hemma och vila mig några dagar till.

Ps. Sarah undrar om ni sett vad hon önskar sig i julklapp??

   

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad roligt för Sarah att storasyster kommit. Apropå julklappar finns väl bara Bergen eller?



Skrivet: 2009-11-05 Tid: 21:32:17
Postat av: farmor Pia

Jadå, har noterat vad Sarah önskar sig i julklapp. Och det finns ju en som fyller år innan julen....Om allt går bra kommer jag med väskan full av vitaminer nästa fredag...ska bli härligt att träffas igen. Få krama om både Sarah och dig och Andreas. Längtar



Skrivet: 2009-11-05 Tid: 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0