Måndag.

Fy vad tomt det känns här hemma. I går åkte Natalie hem igen efter 4 underbara dagar här hos oss. Vi saknar dig allihopa jättemycket redan och framförallt så saknar Sarah sin stora idol. Det var så kul att se hur mycket syskonen tycker om varandra. Och Sarah skulle ha absolut allt helt likt som Natalie hade det. Gjorde Natalie en sak så skulle Sarah göra likadant. Hon ville inte bli matad av mamma eller pappa, men sträckte Natalie fram skeden så gapade hon mer än villigt:-) Så synd att det inte varade längre, men vi är glada för den tid vi fick den här gången och hoppas det inte dröjer länge innan vi ses igen.

Idag var det dags för jobb för mig igen. Härligt att träffa alla ungarna igen och det verkade faktiskt som om dom hade saknat mig och var så glada imorse när jag kom. "Heeej JOHANNA" :-) Och måste säga att det var otroligt skönt att vara tillbaka igen för det är inget vidare att vara hemma så länge och vara sjuk. Känner mig inte helt 100% frisk än, men inte så sjuk att jag inte kan gå på jobb. Har fortsatt väldigt ont i halsen och är allmänt sliten och trött i kropp och huvud men men, det ger nog med sig snart.

I helgen som kommer får vi besök av Pia, det ser vi jättemycket fram emot och Sarah längtar efter att få krama om farmor. Hon har förresten startat en blogg så om ni vill kan ni gå in här.

Lite bilder får avsluta dagens inlägg.

   
                                        Syskonkärlek.

   

   
                Sarah envisas med att ta på sig sin mössa.
                Här sitter hon vid sitt älskade bord.

   
                                Jag kan SJÄLV!

   
                      Står och väntar på flygbussen.

   

   

   
        Försökte klippa Sarah lugg och rätta till den lite. Men tror jag gjorde
        mer skada en nytta eftersom hon gallskrek och vände sig så fort
        saxen närmade sig. (Ser nu hur söt hon blev i två små små toffsar
        bak) :-)

   
       Hon får inte så mycket flaska längre. Men är ju så mysig kvällsritual
       att varva ned med en flaska, så ibland så får hon:-) Sekunderna
       efter jag tog bilden så slocknade en jättetrött lite tjej.

                                   GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vadskönt att du fått börja jobba igen, hoppas allt blir bra med dig nu.



Skrivet: 2009-11-09 Tid: 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0