Tacokväll.

Ikväll har vi haft mysigt besök av Hanne, Johnny,  Alex, Chrille och Camilla. Ätit massa god taco så nu sitter jag här och är fortfarande proppmätt. Tänk att man aldrig blir trött på den maten, det är ju bara för gott. Sarah lilla älsklingen hon hade inte sovit sedan klockan 2 i eftermiddags och somnade inte förren vid 8 nu på kvällen. Det är 6 timmar!!! Helt sjukt att hon klarade vara vaken så länge, men hon var verkligen helt slut lilla stumpan. Får hoppas på att hon sover gott inatt i alla fall.

Tidigt imorgon bitti reser Andreas till Stavanger för innebandy, så då blir jag och Sarah ensamma tills på söndag kväll. Vi får se vad vi ska hitta på. Nej nu är det dags att hoppa i säng, är så trött. God natt!

                          

Kommentarer
Postat av: Jenny H

stina jag sag att du ville ha adressen till min resedagbok sa var sa god, finns lite bilder i fotoalbumet ocksa!



http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=254687&section=undefined



Skrivet: 2009-03-14 Tid: 00:09:11
Postat av: Pia

Tusen tack för gratulationen Johanna sag den först idag. Kram vi ses snart



Skrivet: 2009-03-14 Tid: 00:09:11
Postat av: Emma

Hade ju hoppats på att få se en bild där man ser camillas mage, men icket :-)



Jag måste faktiskt säga att jag tycker att låten som vann melodifestivalen va den bästa. Så jag är nöjd :-) Men det var ändå några andra låtar som va bra också, så jag hade inte blivit ledsen om nån annan vann :-)



Skrivet: 2009-03-14 Tid: 00:09:11

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0