Söndagsklädd:-)

              

Så här fin var Sarah idag, med klänning från lego som hon fått av farmor och med lila rosett i håret.
Vi var iväg på familjegudstjänst i förmiddags eftersom vi från babysången skulle vara med och sjunga och visa upp oss och vad vi kunde:-) Var väldigt många i kyrkan eftersom det var 2 st dop också. Sarah skötte sig verkligen exemplariskt och hade fullt upp med att se på alla ljus och människor och framförallt den där konstiga mannen som stod längst fram och pratade - prästen :-) Efteråt stannade vi och fikade och jag vet inte hur många tanter och farbröder som kom fram och ville hälsa på lilla sessan, hon var minst sagt populär. Gissa om mamma var stolt då när man fick höra så många fina komplimanger!

Sarah blev sen så trött att hon somnade nästan direkt jag la henne i vagnen, och vi gick vidare hem. Lät vagnen stå ute och tänkte att jag skulle skynda mig att göra mig något att äta innan Sarah skulle vakna. Det hann jag! Sarah sov, hör och häpna över 1 och 1/2 timme!!! Vet inte hur många gånger jag var i dörren och kikade och tittade till henne så hon andades. Trodde ju att något var fel, men hon var nog bara trött:-) 

                                 
                                     
På eftermiddagen har vi lekt och haft det mysigt. Vi var också ut och gick en tur här i området. Hade Sarah i babybjörnen framåtvänd så hon fick titta på allt. Det älskade hon och varje gång vi mötte några människor vart hon helt galen och tjöt av skratt:-) Vi provade också att gunga här uppe vid lekplatsen, det var en "hit"!

Nu ska Sarah få sig ett bad och sen är det sängdags om inte allt för länge.

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh va fin hon är eran lilla Sessa :D Kramar



Skrivet: 2009-03-15 Tid: 18:03:02
Postat av: mormor stina

Ja hon är fin. Victor undrar om det var fint med babysången i dag?



Skrivet: 2009-03-15 Tid: 18:03:02
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad fin hon var i den klänningen. Idag har vi haft litet av vårväder med strålande sol och +10-15 grader



Skrivet: 2009-03-15 Tid: 18:03:02
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Det var förstås i solen det var så varmt. Stora snö-

högar på gården är kvar.



Skrivet: 2009-03-15 Tid: 18:03:02
Postat av: Katja

Åååå så söt.. :)

Ha en trevlig vecka, händer då?



Skrivet: 2009-03-15 Tid: 18:03:02

URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0