Heldag med Joanna:-)

Idag har jag och Sarah haft en jättemysig dag med Joanna. Hon kom och hämtade oss och så styrde vi kosan mot Åsane. Där åt vi god lunch, kikade runt i massa olika affärer och gick sen till ikea för att titta runt där:-)
Så idag har jag verkligen haft en toppendag, är så glad att ha dig som vän! Vi bestämde oss dessutom för en "dejt" på lördag, då blir det bio:-)

                                         
                         Joanna och Sarah.                                   På ikea.


                                                    

Hittade 2 st kjolar för 99:- på Gina, guud så mycket vårfint det fanns där. Tänkte den gråa kunde passa fint till tights och stövletter och den jag älskar marin randigt så den andra blir kanon till sommaren. På ikea fyndade jag en limegrön bordslampa till hallen och ett säng överkast (som jag tänkt lääänge att jag vill ha), älskar billig kroken, den är topp och man kan hitta mycket fint; för en billig peng-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söt hon är er dotter, gullig bild där hon sitter i sin säng...duktig hon är!

Låter underbart med vår..här i Stockholm är det blask och inte ett vårtecken så långt ögat når...

Kul att shoppingen blev lyckad!



Skrivet: 2009-03-03 Tid: 21:19:35

URL: http://ettheltnyttliv.blogspot.com/
Postat av: mormor stina

Ja hon är fin ...



Skrivet: 2009-03-03 Tid: 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0