Farmor Pia på besök!

Igår kväll kom äntligen farmor Pia hit. Hon hade med massa fint till Sarah och en varsin parfym till mig och Andreas. TACK så jättemycket! Oj nu glömde jag nästan det viktigaste, dilldippen ;-) Mmmm så gott, finns ju inte här i Norge så det var efterlängtat.

            
Underbart söt klänning med en dalahäst på. Detta är det enaste exemplar som finns då den är
specialbeställd av en jobbarkompis till Pia. 

            
                          En jättefin regnkappa. Ett måste här i Bergen ;-)

              
                                             Två jättesköna flisdressar!


Idag har jag varit borta några timmar på dagen och tränat inför konserten vi ska ha med kören imorgon kväll. Efter det mötte jag upp Sarah, Andreas och Pia nere på stan. Sarah hade fått solglasögonen vi provat på HM förut av farmor.

            
                                     Underbar bild! (Ser ni den lilla tanden i mitten?)

Vi fikade och kikade runt lite och tog sedan bussen hemåt igen för att handla mat och bara mysa hemma.
Nu sitter vi och ser på Robinson och äter av dilldippen;-)

Hoppas ni har en fin lördagskväll!

        
                                                       På café.

       
                  
                   
                          
                                         
God natt önskar Sarah alla er!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Morbrödernas kommentar om de nya bilder som jag har satt upp på Sarah är att hon är en helt annan unge! Hon har förändrats en hel del sedan vi såg henne sist och det finns något annat i blicken nu - hållningen med! Hoppas att ni hade en fin "dillkväll" i går och att det blir en bra "sångkväll" i kväll.



Skrivet: 2009-03-28 Tid: 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0