Ännu en vecka är över.

Guud vad tiden går fort, nu är det redan söndag igen. Önskar verkligen det gick att stanna tiden ett tag, för jag vill hinna njuta av Sarah så mycket som det bara går. Dagarna bara rinner iväg och hela tiden lär hon sig något nytt:-) Är verkligen helt underbart att få vara med om detta, att få se sitt barn växa upp - mäktigt. I helgen har hon t.ex. lärt sig att klappa (tror jag), vet inte helt om hon förstår riktigt ibland klappar hon ihop händerna efter att jag eller Andreas visat, och ibland så klappar hon ned i bordet. Hon är så duktig våran lilla tjej:-)

Vi har haft en lugn och mysig dag idag. Jag har gått igenom lite papper och försökt skriva en jobbansökan, tänkte att jag skulle skicka iväg några så får vi se. Sen tog vi en promenad för att se om det fanns någon bra film vi kunde hyra, men ingen av oss fastnade så där speciellt för någon så vi gick därifrån utan film. Går ju en Beck film nu, men den har vi redan sett. Förresten det höll jag på och glömma, jag var ute och sprang en vända här på kvällen. Fy vad trött jag blev, nu ska jag verkligen försöka att motivera mig själv så jag kommer ut på en springtur i alla fall ett par gånger i veckan. Ska verkligen gå ned i vikt nu!

Ha en riktig god söndags kväll vidare allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så flink du er! Absolutt det siste jeg kan tenke meg nå, å jogge :)



Skrivet: 2009-03-08 Tid: 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0