Torsdag.

Just nu är det guitar hero som gäller här hemma:-) Är såå kul! Andres är bäst (tror han iaf). Men vem är egentligen bäst att spela gitarr på riktigt?? Mm, just det och det är ju det som räknas. PUNKT.


                                                                      

                                                                      
                                   Nattis med gitarren

Idag har jag och Sarah varit iväg på en gruppträff och pratat av oss lite. Måste bara säga att Sarah är så stark, för när hon låg på mattan med dom andra bebisarna så fick hon tag på handen till en tjej som är mycket mindre än henne och hon klämde den så hårt att den andra lilla tjejen började grina och vägrade att släppa taget när jag skulle ta bort den. Rackar unge alltså. Natalie kunde inte vara med på det så hon fick vara med Andreas på jobbet. Men tror att hon gillade det faktiskt för när jag ringde så satt hon och höll på och målade skyltar:-)

Nu på kvällen har i tagit det lugnt, och Sarah har fått sig ett bad. Andreas har varit och tränat och jag har hjälpt Natalie att skaffa sig en egen blogg:-) Sarah hon höll sig envist vaken till pappa kom hem från träningen igen, ville inte sova. Hon somnade i min famn men så fort jag la ner henne och gick ut ur rummet så vaknade hon och gallskrek. Andreas tror att hon kanske är mörkrädd, men jag vet inte... Vi har ju alltid haft det becksvart i rummet när det är dags att sova för natten och hittills har det ju varit bra. Får bara se lite på det och om hon somnar bättre med lampan tänd får den väl vara tänd helt enkelt.

Nej ska väl ta och återgå till guitar hero och se till att slå Andreas en gång för alla:-D Och så blir det lite glass!
God natt!

         
                                     Världens sötaste badflicka!
      
         
                                         Världens sötaste datanörd :-D

                                                      
                                                  Sarah i pappas keps:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0