Tordag.

Igår började Sarah så smått och hosta, det har fortsatt lite smått idag men jag hoppas inte det blir värre. Tog även tempen, den visade 37,5, men det är väl inte feber eller? Förut när jag tagit tempen har den legat på 36 någonting, men det är väl först efter 38 grader man har feber eller? Hon har ju aldrig varit sjuk, så jag vet inte...

Det har trots allt varit en bra dag idag torsdag = babysång, och det är verkligen helt topp tycker vi:-) Efter sången gick vi iväg och åt lunch på lagunen med Nina, Alva, Birte och Amalie. Vi köpte också lite småpresenter till Victor, Juliane och Oscar eftersom jag och Sarah flyger ner till Stavanger på lördag för att hälsa på och fira Oscar 2 årsdag, så vi blir där ända till onsdag! Längtar verkligen att träffa min "2:a" familj! Köpte också en helvit body, för jag har beställt tröjtryck på internet som ska tryckas på:-) Så det ska jag börja med nu tänkte jag, visar er senare hur det blev :-D
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0