Seg dag.

Idag har väl egentligen inte varit en av mina bästa dagar... Sarah vaknade kl 6.30 i morse och var klarvaken, så det var bara att gå upp det... Och jag som hade tänkt och framförallt hade behövt sova lite längre, men men. Ska snart gå och lägga mig och hoppas på mer sömn i natt. Sen har jag varit trött och sliten dagen igenom, har dessutom ösregnat och blåst mycket ute idag så blev inte av att gå ut och gå idag heller. Vi som är ute varje dag och går, men idag orkade jag helt enkelt inte, men man måste väl få känna så vissa dagar också..? En seg dag idag alltså. Men snart är den över och jag hoppas på en mycket bättre i morgon! :-) Dessutom har Natalie åkt härifrån idag, och det känns jättetråkigt och tomt här utan henne. Men hoppas vi ses snart igen! 

Idag har jag lärt mig hur jag får in ett videoklipp här på bloggen, så tänkte visa två stycken. Först ett på Sarah när hon sitter i sin stol medan vi andra äter frukost och visar att hon vet precis hur man gör med skeden:-) Och ett när Natalie leker med Sarah!







Kommentarer
Postat av: mormor Stina

Perfekt att vi får HÖRA också.



Skrivet: 2009-01-11 Tid: 22:18:35
Postat av: Gammelmormor o gammelmorfar

Jätteroligt att se rörliga bilder och höra rösterna.



Många kramar från oss i Falun



Skrivet: 2009-01-11 Tid: 22:18:35
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vi tycker det är så härligt att få följa er vardag och även höra. Sjung gärna en sång för Sarah så vi får höra.

Kramar från oss i Gopa



Skrivet: 2009-01-11 Tid: 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0