Sarahs träningsmatta!

Hittade den här mattan nere på lekebutiken här idag när vi var ute och gick. Det är en matta som är som ett pussel och man kan plassera om siffrorna hur man vill, så den är ju roligt fortfarande när hon blir lite större. Kostade bara 69:- så jag slog till och köpte den, och den är verkligen super!! Hon började ju vända sig för drygt en månad sedan, men så tog det bara slut helt plötsligt. Men nu dom sista dagarna har hon börjat på igen, och igår vände hon sig först från rygg till mage och sen vidare över på ryggen igen. Så det slutade att hon låg inne mot soffbordet:-) Så den här matten är verkligen jättebra, är dessutom "hårdare" material så det gynnar hennes träning med alla rörelser. Här bjuder vi på 2 videoklipp från idag. Ett först när Sarah "läser"bok och pratar. Och så försökte jag vara med med kameran när hon gjorde någon av sina vändningar, men det var lättare sagt än gjort det blev ett halvdant resultat men men :-D




       





Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig hon är :-)

Ja om jag får din mailadress då kan du få lösen :-)



Skrivet: 2009-01-16 Tid: 15:29:27

URL: http://emmize.blogg.se/
Postat av: Emma

är det många föressten som läser din blogg? tänkte bara, för det verkar ju nästan bara vara jag som kommenterar. Tråkigt...tråkigt för dig alltså.

Man vill ju få lite kommentarer då man skriver nåt. Det vill då jag i alla fall :)

Hur gör man för att få in ett youtube-klipp i bloggen?



Skrivet: 2009-01-16 Tid: 15:29:27

URL: http://emmize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0