Lördag.

Är alltid en så underbar känsla man får i kroppen när det blir lördag och helg. Förut när jag jobbade varje dag var det ju såklart att lördagen var speciell eftersom det var då man var ledig och man kunde sova ut. Sarah däremot bryr sig varken om att det är måndag eller lördags morgon så det är bara att tassa upp ur sängen och göra sig klar för en ny dag:-) Men lördagen känns fortfarande speciell och det är den dag vi kan vara tillsammans hela lilla familjen:-)

Idag har vi varit och sett på innebandymatch, Nornen - Sola. Andreas hade lånat bil från jobbet så att jag och Natalie och Sarah kunde ta oss till hallen utan att ta buss och byta flera gånger - underbart skönt var det. Gud vad jag saknar att ha bil, vore så skönt att kunna ta sig lite fortare till saker man skall och kunna handla lite mer än det lilla som får plats i korgen under vagnen. Men, men får ju en jäkla motion av alla gånger man går upp och ner för backen, och det är ju inte illa det! Efter matchen körde jag och Natalie och köpte mat från mc donalds som vi tog med oss hem. Andreas åkte vidare för att dömma en match i innebandy.

Nu sitter vi i soffan och äter godis och tar det lugnt. Har precis sett på körslaget, vad sjutton gör Magnus kvar?? Tycker han är så självupptagen och verkar bara bry sig om att han själv syns och hörs så är allt bra... Synd Nanne åkte, dom var bra idag. Natalie sitter här och håller på med lite läxor eftersom hon missar några skoldagar för att hon är här. Själv fick jag lite tid vid datorn, skönt att sätta sig ner lite. Känner mig så stressad hela tiden och har så svårt att koppla av, och hittar hela tiden på saker att det där måste jag göra och det där måste fixas.... Jaja.
Nu ska jag ta och försöka lista ut hur jag får in en film här på bloggen och på you tube, Natalie har filmat lite med kameran. Hmm, kommer nog inte gå så bra eftersom jag är världens minst tekniska människa :-P

                                                       Mamma och Sarah på innebandymatch
                                             Sarah och mamma på innebandyn.

                                                     
                                                           Natalie och Sarah.

                                                         
                                  Sarah somnade (otroligt men sant), trots allt liv i hallen.


Ps. Har nu försökt att få in film , men fattar ingenting. Jag ger upp.


                


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Vad kul att jag hittat hit och får följa med Sarahs utveckling. Gud vad stor hon blivit. Hur gamal är hon nu egentligen?

Föressten. Vart har du köpt den fina dressen på bilden?



Skrivet: 2009-01-10 Tid: 22:40:51

URL: http://emmize.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Emma:-) Hur är det med er? Ja jag vet tiden bara flyger iväg. Hon blir 6 månader den 26 januari, nej gud fattar verkligen inte vart tiden tar vägen.... Vilken menar du, den randiga? Det är body och byxor fårn Villervalla (hon har mössa med), dom har jättemassa fint! Köpte det i en affär när jag var hemma i Sverige. Eller menar du den röda? Så är den i fleece från Svea:-)



Skrivet: 2009-01-10 Tid: 22:40:51

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0