Bergen - Stavanger.

Då har jag och Sarah ænnu en gång varit ute och flygit:-) Herregud, Sarah ær ett halvt år och har redan flygit många gånger nu. Sjælv var jag væl 7 år tror jag då jag fløg før førsta gången. Gick hursomhelst bra i alla fall. Men mærkte stor skillnad bara från det vi fløg sist gång nu hem från Sverige och idag. Inte lika roligt att sitta still længre och vill bara sitta eller stå i knæt och helst ta och bita på allting :-) Men men gick bra i alla fall och nu ær vi framme:-) Kænns så underbart skønt att vara hær!

Har nu efter mycket om och men lyckats få in några bilder, inte hunnit tagit så många idag. Men blir nog att jag kommer lægga in de flesta sen nær jag kommer hem istællet.
Nej nu ær det dags att sova, trøtter efter dagen. Imorgon ska vi fira Oscars 2 årsdag och då kommer hela slækten, det blir skoj :-D

                        
                Frøken Sverige :-)             Juliane matar Sarah.           Oscar, Sarah och Victor.

                                                        
          Fick låna Oscars napp, den var smaskens :-D               Læsestund.

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Alltid gott med andras nappar...



Skrivet: 2009-02-01 Tid: 00:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0