Bebisträff!

Idag var det bebis/mammaträff som stod på agendan! Idag träffades vi hemma hos Birte och Amalie, så var ju inte särskilt långt för oss att gå ;-) Vi åt i alla fall en jätte god lunch och pratade och lekte, 5 mammor och 5 barn!
Vi la alla barnen på en rad för att ta kort, men är ju inte alltid så lätt att fota småbarn nej ;-)

            
                                     Joacin, Amalie, Sarah, Nikolay och Alva.

         
           
                   Allihopa!                             Amalie och Sarah.            Joacin och Amalie.

                              
       
                                Sarah och Nikolay.                   Alva och Sarah.

                             
       
                                  Nina och Birte.                       Synnöve och Joacin.


Nej nu ska jag gå och hänga upp en tvätt och stoppa i en ny. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt idag. Sarah har i det sista fått en dålig ovana att vakna halv 5 - 5 på morgonen. Då är hon i strålande humör och ligger och pratar i sin säng och har inga vidare funderingar på att sova vidare:-( Vilket heller inte mamma får, så är så trött hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin blogg och massa fina barn :D



Skrivet: 2009-01-28 Tid: 19:53:22

URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Emma

Alicia går inte upp som hon ska, så därför så har dom gjort en utredning om varför hon inte gör det. Tagit flera blodprov och det ena (ämnesomsättningen)var inte så bra så därför ville läkarn göra om det. Det är det provet vi väntar svar på nu.



Att klä om soffor har jag tyvärr inget bra tips på hur man gör för det har jag aldrig gjort... Men annars går det ju bara lägga över nåt snyggt tyg/överkast/filt eller nåt... Vad har ni för soffa?



Oj 25 min. Det är ju riktigt bra det!!!



Tyvärr är inte den där putande hängande degen tillräckligt för att jag ska få fingrarna ur... Det är nog bara att acceptera hur man ser ut... :-)



Skrivet: 2009-01-28 Tid: 19:53:22

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Nina

Så kjempefin blogg du har! Du er flink!! Veldig gøy å se blider fra idag. Gleder meg til babysang i morgen. Sees da!!



Skrivet: 2009-01-28 Tid: 19:53:22
Postat av: Sara & Agnes

Vilken fin blogg! :o) Ha en bra kväll!



Skrivet: 2009-01-28 Tid: 19:53:22

URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: farmor Pia

Verkar som randigt är mode just nu. Så många sötnosar. Kram till er alla



Skrivet: 2009-01-28 Tid: 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0