Slutspelat i eliteserien.

Jaha, då var det över. Var på innebandy idag för att se om Nornen skulle klara den ytte pytte lilla chansen dom hade att hålla sig kvar i elitserien. Tyvärr gick det inte och dom kommer att åka ner till 1:a divisjonen. Vad jag ska säga om det, vet inte? Men skönt kommer det bli att säsongen nu är över och Andreas kommer att vara hemma mycket mer!

Nu sitter jag här och tittar på melodifestivalen. Sarah sover. Andraes är borta på fest. Ensamt? Ja, men jag är van.
Tänkte faktiskt att jag snart skulle krypa till sängs för jag är dödstrött. Har förresten tid hos doktorn på måndag, tänkte att det var lika bra att bara få kontrollera att allt är som det ska med tanke på hur jag känner mig.
Så godnatt och hoppas ni får en trevlig lördagskväll vidare!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Gonatt på er. Tråkigt för Andreas att de inte klarade serien. Hälsa att de behöver tränare i Falun... Bra operalåt som gick vidare i kvällpå melodifestivalen. Mycket fina bilder på Sarah som du satte in häromdagen och jag kan inte se mig mätt på dem. Har dragit ut ett nytt och satt på jobbet.



Skrivet: 2009-02-28 Tid: 21:03:46
Postat av: Malina

Hej :D Tack desamma hoppas eran helg har varit bra med :) vi har haft riktigt trevligt kompisar på besök :)hoppas du mår bättre :) kramar pussa lillgumman från mig :D kram



Skrivet: 2009-02-28 Tid: 21:03:46

URL: http://malinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0