Sjuklingar.

Idag har vi varit hos Elbjørg och Hans hela dagen (Sarahs reserv besteførældrar som dom kallar sig) :-) Oscar har varit hemma från barnehagen før han ær sjuk och mammas lilla sessi ær inte bra hon heller. Så medan dom andra var på jobb och i skolan så fick vi vara hos dom, blev lite svårt før mig att ensam passa på 2 små sjuka barn så. Men vi har i alla fall haft en jættemysig dag dær.
Hoppas verkligen att Sarah blir lite bættre snart. Hon har hemsk hosta och snuva, inatt snarkade det lilla gullet som en hel karl!Och imorse så kræktes hon øver hela mamma før hon hade så mycket slem i halsen.

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på. Ær så himla fint væder ute så det ær så tråkigt att inte kunna ta med Sarah ut och gå, men vi hoppas hon blir bættre snart! Imorgon kvæll kommer Elbjørg hit och passar alla barnen før Ingrid Anne bjød med mig på mat och teater i Stavanger, hon ska ha med sina elever och så frågade hon om jag också ville vara med. Så det ska bli jætteskoj det!

Nej nu ska jag ringa och sæga godnatt till værldens underbaraste sambo och pappa, vi saknar dig jættemycket!

Natinatt!

Kommentarer
Postat av: A

Jätte fin blogg du har!



Hoppas sjuklingarna kryar på sig! : )



Skrivet: 2009-02-02 Tid: 22:51:59

URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Du har en utmaning att hämta i min blogg :-)





Skrivet: 2009-02-02 Tid: 22:51:59

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0