Sarah Andrea Vilde Lindström - 7 månader idag!

                                                                                 ♥ ♥ ♥

                      

Idag blir mammas och pappas lilla älskling 7 månader! Hjälp, jag fattar inte vart tiden tar vägen någonstans?!?
Den har vi firat med att gå på babysång:-) Här är några bilder därifrån:

                                 
  Spela på instrument, det gillar Sarah.                                         Några av kompisarna på babysången.


Efter babysången var det egentligen meningen att vi i mammagruppen skulle gå hem till Nina, men tyvärr hade hon sjuka barn hemma så det får bli nästa vecka istället. Så mamma och Sarah tog en promenad i det härliga strålande vädret som var ute (nu regnar det iof igen), och gick till lagunen. Där handlade vi lite mat och Sarah fick en jacka på HM av mamma. Var jättesöt jacka, men märkte när vi prövade hemma sen att den inte var helt topp då jag tyckte det satt lite stramt uppe i halsen. Men men, var ju inte så dyr så den får duga nu en stund. Hon har ju inprincip växt ur den gosiga rosa overallen sin, börjar bli väldigt trångt att få in bena i den nu. Men vi hoppas ju att det går mot vår och det blir varmare ute så det inte behövs så himla mycket kläder:-)

Här kommer några fler bilder på 7 månaders tjejen från idag:

                              
             I nya jackan.

      
                       

Beklagar bildbombningen, men är man modell så är man ♥


Kommentarer
Postat av: farmor Pia o farfar Bengt

Gratta sötnosen och ge henne en extrakram från oss. Meddelar också att jag kommer och hälsar på mars sista helgen så jag får skämma bort er lite..Längtar



Skrivet: 2009-02-26 Tid: 22:43:37
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad härliga bilder på våran lilla gullunge. Hoppas du mår bättre nu. Jag har saknat att du inte skrivit något på två dagar. Kram på er.



Skrivet: 2009-02-26 Tid: 22:43:37
Postat av: Pernilla

hur fan kan hon redan vara 7 månader? det var ju igår du ploppade ut henne :P inte fick jag några såna där fina bilder när jag fyllde 24 år inte (det var i lördags förresten), fast jag får nog å andra sidan inte plats i en sån där liten badbalja heller ;) känner du dig piggare nu? puss å kram.



Skrivet: 2009-02-26 Tid: 22:43:37

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle bara vilja tipsa dig om min blogg www.superiorsbyjfr.blogg.se där jag säljer mina egen designade smycken med hög kvalité till ett lågt pris! Ta en titt :) / Superior by JFR



Skrivet: 2009-02-26 Tid: 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0