Innebandy änka - igen.

Nu har Andreas rest till Oslo för att spela innebandy i helgen, kommer inte hem igen förren sent på söndag kväll/natt :-( Men, men det är sista resan till Oslo den här säsongen. Gud vad jag önskar att jag och Sarah bara kunde sätta oss i en bil och köra och hälsa på mormor eller farmor imorgon, det hade varit toppen det:-)

Just nu håller jag på att plockar undan lite kläder och skor och sånt i hallen, känns som om det bara flödar över. Men fastnade här vid datorn istället, har upptäckt en internet sida jag bara älskar. styleroom.se Där visar folk hur dom bor och renoverar och sånt, älskar det:-) Man får så mycket insperation och tips på hur man kan göra om och det behöver egentligen inte vara eller bli dyrt. Bara att leta på loppisar och secend hand affärer och så lite ny färg och så voila:-) Tycker bara att det verkar finnas så lite av secend hand affärer här i Bergen, finns mycket mer av sånt i Sverige. 


                                                         
               Sarah och pappa kastar boll till varandra        - Mmm, älskar gurka. Men pappa får
                                                                                                   lov att hålla i hårt för annars åker 
                                                                                                    hela gurkan med ;-)


Kommentarer
Postat av: mormor stina

Som flitig tittare på Vinterstudion så har du fullt upp i dag. Förstår att Sarah inte är så intresserad av det, men du får väl tömma kastrullskåpet eller nåt?



Skrivet: 2009-02-20 Tid: 22:58:29
Postat av: Tim´s Mamma

Å hon är så söt! Tack för tipset om internetsidan lät jätte bra, den ska jag genast kolla in! Mm tyvärr är babysim dyrt, men vi betalar "bara" 875 kr för 8 ggr tillskillnad från i större städer där man kan få ge det dubbla...Ha en trevlig helg, trots att du är innebandyänka!



Skrivet: 2009-02-20 Tid: 22:58:29

URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: farmor pia

Tråkigt att du får vara hemma själv igen....men du har ju fullt upp lilla gullungen, som ser ut att tycka det är toppen att kunna rulla runt. Kanske blir det ett besök från mig i slutet av mars början av april, har försökt få till det i mitt schema. Kram på er.



Skrivet: 2009-02-20 Tid: 22:58:29
Postat av: Emma

Styleroom är jag inne på dagligen, verkligen en bra sida!!! :-)



Ang SecondHandaffärer så finns det ju flera i Bergen :-) Mamma älskar loppisar så därför så har jag följt henne på flera affärer i Bergen... Så du får fara ut och leta nån dag ;-)



Skrivet: 2009-02-20 Tid: 22:58:29

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Farmor Pia, vi vill jättegärna ha besök!



Skrivet: 2009-02-20 Tid: 22:58:29

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0