Grattis Oscar 2 år!

Idag har vi firat Oscar sin 2 årsdag hær :-) Många var vi också, tror vi var 25 stycken så det har varit jætteroligt. Så nu sitter jag hær ganska så proppmætt efter all mat, kaker och tårta, men ahh så gott det var:-) Sarah blev populær bland småtjejerna hær, och hon uppskattade det också vældigt mycket. Men mærker att hon inte ær helt sig sjælv, utan ær fortfarande lite slapp. Men kanske inte så konstigt eftersom varken hon eller jag sov særskillt bra inatt p.g.a att hon hostade så extremt mycket och jag var tvungen att ta henne upp lite då och då så hon kunde andas ordentligt. Så nu ær jag ganska så sliten och trøtt (som vanligt, ja jag vet). Kommer denna trøtthet någonsin att slæppa? Kænns som om jag går runt och ær stændigt trøtt...

Blir tyværr inga bilder upplagda idag. Jag får ta det nær jag kommer hem igen før jag får inte in bilderna på datorn hær.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

VA?! är du trött?! jag har fått en hjärtattack och dött av överraskning här nu. huuuu. du har ju varit trött i 22 år nu ;)



Skrivet: 2009-02-01 Tid: 22:52:23

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0