God morgon torsdag!

Skulle egentligen ha varit iväg på babysång nu, men Guro (hon som har hand om den) var tvungen att vara hemma med sjukt barn:-( Tråkigt att det inte blir idag för det är så roligt! Så vi får väl se vad vi då ska hitta på istället. Egentligen känner jag mig helt tom på allt vad ork och energi heter, vet inte vad det är men har känt mig så länge nu. Skulle bara önska att jag fick ligga i sängen hela dagen och inte göra någontning. Så snälla kom och ös ett par skopor med energi över mig någon!
Nej nu är det dags för Sarah att få sig lite morgongröt.

                      
                                                                         God morgon!

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Sarah använder nappen mer nu än när jag var till er då ville hon ju knappt ha den. God middag får väl jag säga då. Ta det lugnt idag så kanske du får mer energi.



Skrivet: 2009-02-19 Tid: 09:19:13
Postat av: Nina

söt bild :D



hoppas Sarah kryar på sig!



Skrivet: 2009-02-19 Tid: 09:19:13

URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

söt bild :D



hoppas Sarah kryar på sig!



Skrivet: 2009-02-19 Tid: 09:19:13

URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0