Söndag.

Ja det var inte länge finvädret varade nej. Idag är det igen regn, regn, regn.... Jaja, får visa några bilder från då det var sol i alla fall:-)

                         
                               Solbrille tjejer :-)                                                    Sarah på lekplatsen.
                                                                                                                 Hon sitter nog och längtar
                                                                                                                 tills hon blir så stor så hon 
                                                                                                                 kan springa runt som dom
                                                                                                                 andra barnen:-)

Andreas är iväg och tittar på innebandy idag igen. Sarah sover just nu men vaknar nog snart och vill ha mat:-)
Måste även börja packa så att allt är klart inför imorgon, för då kommer vi SVERIGE :-) Vi längtar jättemycket efter att träffa er alla. Men vi kommer att sakna dig pappa jättemycket som blir kvar här.

Ps. Ja, jag VET att jag inte ska ta för mycket med mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

heej! jaa, jag vet att ni ska komma och planen var ju att försöka åka upp någon gång under de här veckorna men det ser väldigt svårt ut :( jag har skolan och dessutom har jag ju också fått jobb på ett konditori nu så jag jobbar ju också när jag inte har skola, jag kommer inte upp till påsk iaf så mycket vet jag men kanske någon av efterföljande veckor, det är nog tyvärr väldigt liten chans då jag nästan aldrig har mer än två lediga dagar i rad :( men om jag kommer upp hör jag självklart av mig till er på en gång! Puss & kraaam!



Skrivet: 2009-04-05 Tid: 12:41:32

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Louise Klintäng

Hej Johanna! Gud vilka härliga bilder du lagt upp! Jättekul att få se och läsa om hur ni har det i Bergen. Sarah är ju världens gullunge!



Tänkte nu när du kommer hem så kanske jag och mamma kicki, peter och anton kan komma förbi och hälsa på! Det var så länge sedan vi träffades och skulle vara så kul att träffa lillflickan också! Vi hör av oss!! Ha det så länge så ses vi!!



Kram/ Louise



Skrivet: 2009-04-05 Tid: 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0