Skärtorsdag.

Här hade vi en ganska så lugn start på morgonen och förmiddagen idag med mys och lek. Sen blev mamma tvungen att åka in med mormor till akuten och var inte hemma igen förren på kvällen. Mormor/gammelmormor jag och Sarah skickar massa pussar och kramar till dig! Vid halv 1 kom pappa hem från jobbet som bara hade halv dag idag och eftermiddagen fortsatte med mycket bus och lek. Stefan kom också hit och han, Victor pappa och Sarah hade disco här hemma och dansade som tokar till musiken.

                                                                    
                                                                                   Disco.

Själv passade jag på att komma mig ut en liten stund själv och tog bilen till Bjurs för att köpa tidning och majskrokar som jag tänkte Sarah skulle få prova. Kom bara hem med tidningen, majskrokar hade dom inte där är väl för liten affär. Men ett paket smörgåsrån fick följa med hem och Sarah knaprade glatt i sig ett halv sånt:)

                                                                      

Förstår inte hur det kunde gå ner i lilla damens mage när hon vägrar in princip allt annat. Det är som hon har världens bästa luktsinne och är det något som luktar konstigt så får man inte upp den lilla munnen ens. Hmm lite kräsen kanske. Jaja är bara att prova vidare!

Sen tittade gammelfarmor Kerstin förbi också, läste en bok och gosade med gullet. Sarah fick en fin randig joggingdress också, tack så mycket!

                                              
                                  Läser bok.                  Stefan i pappas gamla motorcykelhjälm,        
                                                                        som han alltid vill låna när han är här:)

På kvällen har vi ätit tacos, sitter här och är mätt än. Är ju såå gott! Mamma badade och nattade Sarah och jag plockade undan och diskade. När jag tittade in till Sarah lite senare så hade hon somnat så här:

        

Och med den bilden säger vi tack för idag och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0