Seg dag.

Idag har det varit en riktigt riktig seg dag för min del. Igår kväll var vi hemma hos Jenny och sedan gick vi vidare ut på Harrys. Hade en jättekul kväll, men tyvärr har jag inte mått helt bra idag, jättetrött och ont i huvudet:-( Jaja, tur det inte är ofta man är ute. Tack Jenny för en jättekul kväll!
 
Mamma och pappa tog i allafall Sarah som vaknade vid 6 i morse och lät mig sova vidare, tror jag gick upp vid 11 kanske och jag vet inte hur länge sen det var jag fick ligga och dra mig i sängen så länge, men det var så skönt!
Sen var det bara att masa sig ur sängen och klä på sig för vi skulle iväg till farmor och Arne och äta påskmiddag. Jättegott men var ju så trött så efter maten så slocknade jag och broder i en varsin soffa:-) 
                                                                    
                Sofforna var ockuperade så Morfar och Sarah låg på golvet och läste tidningen :-)

Sarah har förresten lärt sig att vinka, gör det kanske inte så där på direkt beställning men vinkar gör hon:-) Helst till Svea, men hon både klappar händerna, skrattar, pratar och säger "hej" till henne. Svea är verkligen en favorit!

                                                           
                               På kvällen nu fick Sarah bada i ena vasken, det var skoj:-)

Nu är det skönt att den här sega dagen snart är över. Ska gå och se lite på tv och sen hoppa i säng.
Godnatt!

         

Kommentarer
Postat av: Jenny H

söndagen var den värsta dagen hitills i mitt liv men samtidigt så var lördagen med dig den bästa dagen/kvällen på mycket länge! <3



Skrivet: 2009-04-12 Tid: 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0