Några filmer.

Här kommer två videosnuttar på Sarah från i morse.

Tänk hur mycket hon ändrats vad det gäller och smaka mat (även om hon fortfarande är väldigt kräsen).  Efter att ha börjat med knäckebröd och smörgåsrån så går nu även några bitar mjuk smörgås ner i den lilla magen:-)


 
Jag lockade med babygymmet bakon stolarna. (Hon älskar att snurra runt på en kula på den). Jag tänkte att hon skulle ta sig fram till den och krypa runt, men Sarah såg ju att det var mycket närmare att ta genvägen underbordet och mellan stolarna:-)


Kommentarer
Postat av: Malina

vicken liten tok fia <3 hon är ju smart :P



Skrivet: 2009-04-29 Tid: 21:06:06

URL: http://malinapettersson.blogg.se/
Postat av: farmor Pia

Ja nu går det undan minsann. Duktig tjej. Kram på er



Skrivet: 2009-04-29 Tid: 21:06:06
Postat av: Jenny H

roligt med filmsnuttar! ha en bra valborg! ikväll ska jag och ida till Karin och Sandra i Åsen utanför Borlänge på fest, ska bli skoj! kram



Skrivet: 2009-04-29 Tid: 21:06:06
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag är in och lyssnar flera gånger på henne. Jag tror att hon sjunger litet mellan tuggorna.



Skrivet: 2009-04-29 Tid: 21:06:06
Postat av: mormor stina

En annan som lyssnar och kommer springande när Sarah pratar, är Svea. Hon saknar henne och går en runda in till erat rum då och då.



Skrivet: 2009-04-29 Tid: 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0