Middag hos Jenny.

Idag har jag och Sarah varit inne hos Jenny i Falun och ätit mat och pratat massa skit:-)
Jenny hade lagat en jättegod tacopaj men Sarah hon fick gröt:-) Tack för en fin eftermiddag/kväll vännen!

                     

                                       
    Sarah tyckte Jenny hade många fina 
    cd skivor:-)

Jag trodde ju att jag skulle klara att hålla Sarah vaken under resan hem, men tji fick jag. Efter 5 sekunder i bilen hade hon somnat och sov hela vägen hem. Jaja, fick bli lite gosigt kvällsmys med mamma och mormor i soffan innan det var dags för sängen:-)



Förövrigt så känner jag att jag inte har så stor lust att skriva så mycket här längre.... Känns som att jag lägger ned så mycket tid med bloggen men får så lite tillbaka. Är jättetråkigt att se varje dag 0 kommentarer, när jag i verkligheten vet att ni faktiskt är en del som läser. Så om DU skulle vilja lämna ett litet avtryck så skulle det göra mig så glad!


Kommentarer
Postat av: Malina

Hej vännen!! Vicken härligt efter middag/kväll ni verkar ha haft :D Saknar er längtar så tills i morgon ska bli så kul att träffa er :D kramar



Skrivet: 2009-04-15 Tid: 23:03:38

URL: http://malinapettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny H

tack för sällskapet igår! Blev tyst och tomt när ni gick =( Ikväll blir det bio med simon! Ses på söndag tror jag, blir nog däckbyte i sågmyra då =) puss o kram <3



Skrivet: 2009-04-15 Tid: 23:03:38
Postat av: farmor Pia

Hoppas verkligen inte du slutar skriva och sätta in foto här..skriver inte varje gång jag är här som tur är kollar denna blogg så ofta jag kommer till en dator.

Såklart Sarah inte kan sova bort tiden hemma hos mormor, men lite vila behöver hon allt. Ha en fortsatt trevlig vistelse i Dalarna. Kram



Skrivet: 2009-04-15 Tid: 23:03:38
Postat av: Pappa Lindström

Du vet jag läser med, även om alla inte skriver kommentarer varje gång. Så uppskattar nog fler än du tror denna blogg..

Men nu får det snart vara tid för att komma hem med Sarah!!!..:D Saknar er båda.. Puss.



Skrivet: 2009-04-15 Tid: 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0