Fredag!

Då var det helg igen och jag och Sarah har bara 2 dagar kvar här i Sågmyra innan vi reser hem till Bergen och pappa igen:-) Vi saknar dig, Sarah blev SÅ glad när hon hörde din röst i telefonen idag:-)

        
                                     Coolingen i morbrors mössa.

Idag så tog jag, Sarah, pappa och Eric turen in till Falu stad. Vi gick en sväng på stan, jag fick mig ett nytt puder och Sarah fick en solhatt och ett par vita linnebyxor. Kände inte direkt att jag fick så stor tid att se mig runt i affärena med Eric och pappa "trampade" utanför.. Jaja, det är väl så med män och gå i affärer, eller?

Sen gick vi till mammas jobb, köpte med oss bullar från fokus och så drack vi kaffe där.

                      
  Sarah, morfar och mormor          Sarah lekte tittut.                     Broder Eric.
   på mormors jobb.

Sen avslutades vår "Falutur" med en sväng till City Gross för att handla mat. (Gud vad jag önskar att vi hade den affären hemma i Bergen, så billigt och så mycket olika slags mat.)

På kvällen tittade Jenny förbi en sväng och vi pratade och var ute med Sarah i gungan en sväng.

                                     
                         Jenny och Sarah.                             Mamma och Sarah.

Bjuder på en mindre vacker bild på mig och Sarah från dagens middag:-) Currykyckling i ciabatta bröd och massa grönsaker och gott - MMMMM :-D

                                                       

Nu ska jag krypa ned i sängen med vetevärmaren, har så himla ont i magen att jag knappt vet vad jag gör... Ska ta ett par tabletter och hoppas jag kan somna. God natt!

       

Kommentarer
Postat av: Jenny H

mailar du bilderna från igår till mig är du snäll =)



Skrivet: 2009-04-24 Tid: 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0